Гарантія

Гарантія

Mechanic Ukraine надає гарантію на всю продукцію.

Гарантійний термін:
🔸 обладнання та акумулятори - 1 рік
🔸 інструменти та дисплеї - 3 місяці

Умови гарантії повністю відповідають вимогам Закону «Про захист прав споживачів» та чинним стандартам. Внутрішні правила Mechanic Ukraine не суперечать чинному законодавству України.

Умови гарантійного обслуговування:

  Після отримання товару одразу переконайтесь, що він не має механічних пошкоджень та перевірте справність деталей і обладнання.

 Гарантія на акумулятори та дисплеї діє протягом визначеного терміну до фактичного введення деталі в експлуатацію та після встановлення.

  В разі виявлення після отримання, що запчастина несправна – можливий обмін або повернення коштів за деталь.

  Якщо виникли проблеми після встановлення, то запчастина передається до відділу якості, де наші працівники проводять огляд, визначають причину несправності та роблять висновок чи це гарантійний випадок.

Гарантія на інструменти та обладнання діє протягом визначеного терміну як до, так і після початку користування.

  Якщо при отриманні товар виявився несправним, то ми проводимо заміну або повертаємо кошти.

  У випадку, якщо товар вийде з ладу в процесі користування, то клієнт передає його нашим фахівцям. У гарантійному випадку – ремонтуємо або замінюємо товар на новий.

  Якщо випадок не гарантійний ми допоможемо з пошуком запчастин або ремонтом товару.

  Для проведення гарантійного ремонту переконайтеся, що маєте:

  • документ, що підтверджує покупку;
  • гарантійний талон.

Гарантія не діє у таких випадках:

   Не вважається гарантійним випадком, якщо інструмент або обладнання вийшло з ладу внаслідок: механічних пошкоджень, потрапляння вологи, нагрівання, електромагнітного впливу або інших зовнішніх факторів.

Як діяти в разі виявлення несправностей?

  1. Подзвоніть менеджеру технічного відділу за будь-яким номером на нашому сайті та розкажіть про виявлення несправності або бажання повернути товар.
  2. Докладно опишіть причину несправності чи повернення.
  3. У разі повернення уважно запишіть дані для надсилання товару.
  4. Гарантійний товар має бути упакований в оригінальну коробку та повністю укомплектований.
  5. Обов’язково зберігайте декларацію служби доставки про повернення до дзвінка менеджера з підтвердженням отримання посилки.
  6. Як тільки товар буде прийнято та перевірено відділом повернень – з Вами обов’язково зв’яжуться!

Як діяти в разі виявлення несправностей?

  Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути чи обміняти придбану продукцію протягом 14 днів. За умов, що товар не використовувався, не має механічних пошкоджень, повністю укомплектований та збереженні усі пломби, наклейки та коробка.   Витрати, що виникли в результаті повернення товару на склад, у тому числі доставка, оплачується покупцем. Якщо маєте питання щодо гарантійного випадку – зверніться до менеджера з продажу за номером 095 107 80 08 096 107 80 08. 
X