Mechanic: історія розвитку бренду та його філософія

Історія бренду

Все почалось у 1980 році. Кеннет Ши, засновник бренду, займався електронними процесами та інструментальними рішеннями в ремонтній галузі. Дослідивши ринок товарів для ремонту техніки, він виявив дефіцит інструментів і обладнання. Після цього Кеннет розробив план і концепцію для розвитку галузі з виготовлення необхідної продукції для майстрів. Паралельно заснував бренд Mechanic для реалізації своїх цілей.

Тактикою Кеннета було поєднання практичних технологій та зібраного досвіду від майстрів. Для цього він відкрив «Центр технічного обслуговування та досвіду роботи з продукцією». Метою центру було допомогти більшій кількості людей обмінюватися технологіями та знаннями. 

Кеннет не переставав досліджувати, тестувати та навчатись задля удосконалення своїх виробничих технологій. 

Нині компанія є виробником комплексного механічного обладнання, хімічних матеріалів, металевих припоїв, апаратних засобів та електронних витратних матеріалів. Вже відкрито п’ять дочірніх компаній у Китаї. Також компанія має власні висококваліфіковані науково-дослідницькі групи.

Після успішного розвитку компанії Кеннет прийняв рішення вивести компанію на світовий ринок.

Зараз бренд Mechanic представлений на ринку понад 150 країн світу.

Філософія бренду

Концепція бренду Mechanic полягає в наполегливості та завзятості задля досягнення досконалості. 

Завдяки любові та вірі Кеннета в електронну промисловість, його суворих вимог до якості продукції, нині всі товари бренду відповідають міжнародним стандартам якості.

Виняткова інноваційна здатність, унікальний дизайн, якісність та чудові характеристики продукції — зробили бренд відомим на весь світ. 

Тепер, з відкриттям офіційного представництва Mechanic в Україні наші майстри теж зможуть оцінити високоякісний товар бренду.