Кількість смартфонів щороку збільшується в мільйони, й відповідно ремонтувати їх комусь треба, бо техніка нині не вічна.
Тож сфера ремонту гаджетів завжди буде потребувати професійних спеціалістів.
Багато майстрів починають свій шлях з “домашньої майстерні”. Так, це економить витрати на оренду, але не створює пристойний імідж і не сприяє збільшенню доходів.
Щоб масштабуватись у цій сфері варто задуматись над відкриттям сервісного центру. Це дасть можливість Вам залучити більше клієнтів і відповідно у Вас виросте прибуток.
Але до відкриття сервісного центру потрібно правильно підготуватись!
У цій статті розповідаємо про основні етапи та поділимось корисними порадами.
Проаналізуйте попит на ремонт телефонів у Вашому районі/місті, а також, які бренди смартфонів мають більшу популярність.
Наприклад, якщо це iPhone, то Ви можете відкрити монобрендовий сервіс і сконцентруватись лише на ремонті цих смартфонів.
Обов’язково потрібно вивчити своїх конкурентів. Які вони пропонують ціни, які послуги надають, яка якість роботи тощо.
За допомогою цієї інформації, Вам буде простіше складати прейскурант і визначитись, які послуги надавати та чим будете відрізнятись від інших.
Ви маєте одразу визначити цілі, яких плануєте досягти: скільки клієнтів хочете мати на початковому етапі та через 3–6 місяці, який прибуток очікуєте отримати й т. ін.
Розрахуйте бюджет, який зможете виділити. Від цього будете надалі відштовхуватись, щоб розуміти свої можливості.
Порахуйте орієнтовно витрати на оренду, облаштування майстерні, інструменти та обладнання, зарплатню працівникам.
Даний напрям не потребує якихось особливих дозволів і ліцензій.
Але звісно офіційно свою діяльність Ви маєте зареєструвати або як ФОП, або як ТОВ.
Оптимальний варіант буде ФОП. Отримати дозвіл на ведення діяльності ФОП Ви можете, звернувшись у місцевий ЦНАП, а швидший варіант – це через застосунок «Дія».
Щодо іншої документації, то після оренди приміщення Вам потрібно звернутись до пожежної інспекції та отримати від них дозвіл про те, що приміщення відповідає вимогам пожежної безпеки. Це стандартна процедура.
Оскільки зараз люди частіше розраховуються банківськими картами, то радимо одразу відкрити банківський розрахунковий рахунок і встановити термінал.
У Вас в майстерні обов’язково має бути план евакуації, інструкція з протипожежної безпеки та правила експлуатації певного обладнання.
Також Ви перед відкриттям маєте підготувати графік роботи, перелік послуг і їх вартість, посадові інструкції для працівників.
Майстерня повинна розташовуватись в людному місці й бажано біля транспортної розв’язки, щоб клієнтам було зручно до Вас добиратись.
Наприклад, в торговому центрі чи біля нього, поряд з великими магазинами, навчальними закладами чи станціями метро.
Площу вибирайте орієнтуючись на кількість майстрів, які у Вас працюватимуть. Приміщення повинно мати мінімум три зони: прийому клієнтів, ремонтну та склад запчастин.
“Плюсом” буде, якщо Ваша майстерня знаходитиметься недалеко від поштового відділення. Так Ви швидше зможете отримувати запчастини, інструменти тощо.
Враховуйте, що ремонтна зона має бути простора, щоб поміщалось все обладнання й майстрам було вдосталь місця.
Купувати інструменти та обладнання Вам слід, виходячи з переліку ремонтних послуг, які будете надавати.
- Базовий набір обладнання: паяльна станція, сепаратор, мікроскоп, мультиметр, блок живлення, програматори та УЗ ванна.
- Інструменти: викрутки, пінцети, присоски та лопатки.
- Для організації робочого місця: термостійкі килимки, органайзери для інструментів і дрібних деталей, рукавички.
- Витратні матеріали: флюси, паяльні пасти та маски, оплетки, припої, жала, клеї, спеціальні допоміжні спреї та рідини.
Тут відразу економимо Вам час на пошуки, де то все придбати, адже в каталозі Mechanic Ukraine є все вище перелічене, а ще акумулятори та дисплеї до смартфонів.
Ми є єдиним офіційним представником бренду Mechanic в Україні, продукцією якого користуються майстри в понад 150 країнах світу та вона відповідає всім міжнародним стандартам галузі.
Тож Ви можете бути впевнені в якості товарів.
Також Вам буде потрібен надійний постачальник запчастин, щоб Ви могли оперативно отримувати деталі та не сумніватись в якості. При виборі звертайте увагу на репутацію, наявність великого асортименту, зручної доставки та програми лояльності для постійних клієнтів (у нас така, до речі, є).
Сервісний центр – це вже набагато більша кількість клієнтів, ніж у Вас була. Тому Вам знадобляться кваліфіковані майстри.
Для початку можете найняти одного, а вже з часом, якщо побачите, що “рук не вистачає” ще одного-двох, залежно від кількості роботи.
Обов’язково перевіряйте ремонтні навички свого майбутнього працівника. Бажано, щоб він умів виконувати декілька різних ремонтів.
Ще Вам може знадобитись адміністратор, який буде приймати смартфони на ремонт і контролювати наявність запчастин, витратних матеріалів і т.ін. Він теж має розбиратись в ремонті, щоб могти проконсультувати клієнтів.
Про Ваш сервісний центр якось мають дізнатись люди, погодьтесь. Для цього потрібно робити рекламу.
Це можуть бути: великі вивіски біля майстерні, поширення листівок, де буде вказана інформація про майстерню та якийсь приємний бонус за перше звернення, наприклад, знижка.
Також на фасаді варто розмістити вивіску з логотипом і назвою Вашої майстерні.
А далі вже буде працювати традиційний спосіб реклами – «сарафанне радіо». Якщо Ви якісно надаєте послуги, маєте хороший сервіс, то клієнти будуть Вас рекомендувати друзям і знайомим.
Створіть сторінку майстерні в соцмережах: Facebook та Instagram. Активно ведіть сторінки й запускайте таргетовану рекламу, це також приведе до Вас клієнтів.
Реклама – це найкращий спосіб швидко збільшити потік клієнтів, тож не нехтуйте нею.
Відкриття сервісного центру буде для Вас прибутковим бізнесом, якщо Ви правильно організуєте роботу та будете надавати якісні послуги своїм клієнтам.
Успіхів у Ваших починаннях!